Jarig in Cuxhaven! - Reisverslag uit Cuxhaven, Duitsland van Hennie en Teresi - WaarBenJij.nu Jarig in Cuxhaven! - Reisverslag uit Cuxhaven, Duitsland van Hennie en Teresi - WaarBenJij.nu

Jarig in Cuxhaven!

Door: Hennie

Blijf op de hoogte en volg Hennie en Teresi

10 Juni 2018 | Duitsland, Cuxhaven

Ik ben al eens jarig geweest in Den Helder, maar Cuxhaven is toch ok een heel bijzonder verjaardagsvierstadje. Aanrader!

Hoe is dat zo gekomen? We zijn vanaf Lauwersoog met Art als schipper op een prachtige zonnige dag naar Borkum gevaren. Wegens opnieuw weinig wind uit de verkeerde hoek kwamen we niet verder. Daar verliet Art ons. De kernbemanning is daarna met goede wind (N 4) via Norderney naar Cuxhaven gevaren en daar zijn we nu, met ruim 250 mijl (450 km) op de teller sinds Enkhuizen.

Nu gaan we taartjes eten en laat in de middag vertrekken we voor een klein tochtje naar de sluis van het Noord-Oostzeekaneel, waar we morgen door gaan motoren. Dat kanaal brengt ons dan in de Baltic. En daar horen jullie meer.

• 10 Juni 2018 - 09:29

SkipperTuur:

Van harte kapitein. Ik ben weer veilig thuis in Mokum, na een bloedstollende OV-ervaring met boot, boemel en intercity. Groet en ga goed!

• 10 Juni 2018 - 19:02

Lars&Cilie:

Van harte Hennie.

Feestje bij ons aan de wal ontlopen, je hebt jezelf een passend schipperscadeau gegeven. Goede wind en vaart!

• 10 Juni 2018 - 19:04

Roland Knoppe:

Hen, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, ook namens Ana en groeten uit Ponferrada

• 11 Juni 2018 - 17:33

Paul Huygen:

Hartelijk gefeliciteerd. Jullie schieten harder op dan wij. Wij hebben het tot Groningen gebracht. Groet, Paul

• 12 Juni 2018 - 10:59

Inger:

Hoi Hennie,
    Helemaal je verjaardag vergeten. Schande. Nog van harte.
    En zeilvakantie wil zeggen: niet werken!
    Maar ik ben blij dat je met me mailt.
    Geniet ervan.
    Groetjes, Inger

• 13 Juni 2018 - 19:34

Rj:

Nog van harte Hennie! Gaat alles nog voor de wind?